Małe przemeblowanie na desktopie

Dla relaxu, zmian kilka poczyniłem na pulpicie mojego Xubuntu. Żadnych rewolucji, ale jakoś przejrzyściej mi się wydaje. Poza tym ikony szczególnie przypadły mi do gustu; natknąłem się na nie przypadkiem, w czasie przeglądania pulpitów na http://www.linux.pl
~ tapeta: wygrzebana gdzieś w necie;
~ theme: Sickess Black;
~ ikony: Token Light (aplikacje na panelu) + Simply Grey (cała reszta);
~ kompozytor Xfce: włączony;
~ uruchomione: conky, aktualizacja bazy wirusów clamav, konsolowe sudoku i manual do downloadera aria.

Skomentuj

