Iceweasel 4.0b1

Natknąłem się na stronie Debian Users Gang na info o wersji beta Iceweasela 4. Jako że od dawna używam Iceweasela, chciałem wypróbować tą wersję. Dodałem więc wymagane repo, zaktualizowałem moją wersję 3.5.11 (w Siduxie standardową w repozytorium) i odpaliłem nowego Iceweasela…
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to fakt, że większość dodatków i themesów które miałem w wersji 3.5 były niekompatybilne z betą 4. Po przejrzeniu tego, co by mi się przydało w kwestii add-ons, zauważyłem że wybór dla wersji beta jest koszmarnie mały.
A sama przeglądarka? Hmmm… działa wolniej, niż 3.5 – u mnie Iceweasel 3.5 działa tak szybko jak Chrome. Żadnej rewelacji zatem. Wracam więc do 3.5, rozważając możliwość instalki wersji 3.6 z repo experimental.

Skomentuj

