Opera 10.6

O ile z Operą 10.5 miałem kilka problemów związanych głównie z Javą, o tyle wersja 10.6, którą zainstalowałem wczoraj po dist-upgrade Siduxa, sprawiła miłą niespodziankę. Java działa bez zarzutu i znowu Opera konkuruje u mnie z Iceweaselem (byle w wersji 3.5 lub 3.6). Póki co, pozostaję przy najnowszej Operze, albowiem od wielu lat jest to przeglądarka, która cieszy się u mnie sporym powodzeniem, zostawiając w tyle wszystkie inne…
Podoba mi się układ menu, no i mam słabość do sposobu konfiguracji Opery. Poza tym od dłuższego czasu korzystałem z Opera Unite. W rankingach przeglądarka ta wciąż pozostaje w tyle, ale dla mnie jest po prostu dobrym, solidnym i przyjaznym narzędziem do grzebania w necie. Zdecydowanie polecam wersję 10.6 na Linuxa!

Skomentuj

