Ubuntu.pl kocha i życzenia składa

Mimo, że mój romans z Ubuntu skończył sie dawno temu, to jednak społeczność Ubuntu wciąż mnie kocha, nawet jeśli to tylko automat serwerowy ;)
Dokładnie minutę po północy, w dniu moich urodzin dostałem „kartkę z życzeniami”:
ubuntu.pl dało się wyprzedzić jedynie przez moją koleżankę z Czech, która złożyła mi życzenia dokładnie 2 sekundy po północy :D Teraz czekam na: wszystkiego naj! od społeczności openSUSE, Fedory, Slaxa i Mandrivy rzecz jasna :D
OK, koniec marudzenia – sam sobie jestem winien podając na ubu-forum datę urodzin ;) Phi, za rok to developerzy Debiana będą pierwsi, ha! :D

Skomentuj

