* * *

Мурманск
Пермь
Иркутск
Петропавловск-Камчатский

Zimowa hibernacja przy nadmiarze kawy i książek wykoślawiających optykę. Uciekam w rosyjskie lektury, radio i rozmowy w języku topiącym kilka metrów kwadratowych przestrzeni wokół mnie; русский drążący w mojej głowie tunele tęsknoty za miejscami, do których jeszcze nie sięgam, z uwagi na karłowate, strzachliwe podrygi zdezorientowanych połączeń w mojej mózgowej galarecie…  Włóczę się gdzieś pomiędzy Murmańskiem Perm, Irkuckiem, Magadanem a Piertropawłowskiem Kamczackim – z kubkiem kawy z cytryną, słuchając Эхо Москвы. Kwaśna bezsenność na smyczy ładnych paru tysięcy kilometrów.

Muzycznie powrót do NEUROSIS, MAN IS THE BASTARD i tych wszystkich jazgotliwych kruszarek myśli. Letarg wyjaławia, usypia jak opium.

5 thoughts on “* * *

  1. Złapałem chwilę wytchnienia, więc odnawiam zszarganego ducha na zmianę z Municipal Waste i The Birthday Party, zapijając chwilę tanim indyjskim rumem;) Pozdrawiam.

  2. Faaaaak, zazdroszczę Ci tego rumu! :) Ja o suchym pysku. Municipal… chyba nie przeszłoby mi dzisiaj przez uszy – Preisnera katuję i ruskie radio…Tak to jest jak się chłop zakocha w dalekiej Rosji i jeszcze dalszej kobiecie tamże mieszkającej, hehe…Kopacz, kiedy my wreszcie egzystencjalną flaszkę wypijemy? Ja to mogę nawet litra udekorować okolicznościową etykietą o wymowie pijacko-depresyjnej :DTrzymaj się, stary! :)

  3. Właśnie przyszło mi do głowy, że hibernacja to mój naturalny stan i że już nic mnie nie czeka; oprócz śmierci oczywiście.Rumu Kopaczowi nie zazdroszczę, bo nie lubię :DA czy ja też mogę z Wami się napić?Lukaso, a chociaż z wzajemnością się zakochałeś?Pozdrawiam depresyjnie…

  4. Evo droga, napić się z nami nie tylko możesz, ale i powinnaś! Ech, czy my kiedyś doczekamy chwili, gdy się wspólnie upijemy jak ludzie?!Co do love zakrętów, nie będę wybebeszał publicznie :P Pogadamy na gtalk ;)Świat się skończył? Kurde, no właśnie wciąż trwa z jakimś debilnym uporem, co mnie mega-wkurwia :)Całuuusy!

Skomentuj

