Błąd

Dziś żadnej muzyki tła, żadnych darkambientowych syków (no, oprócz kilku kawałków LUSTMORD, ale to tak niejako instynktownie → nie liczy się)… Dzień po brzegi wypełniony crustowymi wrzaskami i hektolitrami kawy i prób gorączkowego wyplątania się z sieci, którą sam na siebie zarzuciłem… Chwile racjonalnego przebudzenia ze snu pełnego emocjonalnych strzępów najlepiej smakują z fajką i kubkiem gorzkiej kawy. Tak też się stało – nędzna celebracja „poważnego zastanowienia się nad swoim postępowaniem” przybrała kształt czegoś naprawdę groteskowego. Pozostała tylko popielniczka z petami i fusy w kubku…
Wkurwiam się okrutnie na siebie, że po raz kolejny wprowadzam się w stan ohydnego letargu  umysłowego, gdy robię rzeczy bezdennie głupie, miażdżące zdrowy rozsądek samym faktem swojego zaistnienia, o całokształcie konsekwencji nie wspominając. Wiem, że wściekłość na rozdźwięk między racjonalnymi analizami, a śliską i nielogiczną praktyką bywa czasem o kant dupy rozbić, ale dziś wyjątkowo doprowadziłem sie do szału.
… a w ramach zupełnie innego, mniej istotnego wkurwa (coś a’la foch na siebie samego), ściąłem dzisiaj irokeza. I tyle.

4 thoughts on “Błąd

  1. Właśnie tak coś mi "zaświeciło" na zdjęciu od razu, zanim przeczytałem tekst. Z irokezem czy bez – indywidualność twarzy zachowana! Pozdro!

  2. Hehe, wiesz Kopacz, czasami miewam ochotę indywidualność mojej gęby ściąć jak irokeza, unicestwić ją w tej przestrzeni, w której się duszę. Zesłałbym się na Sybir, ale moja wewnętrzna administracja i sądowa egzekuywa nad sobą samym nie posiadają póki co wystarczających środków :)

  3. Nie zapominaj, że na ten Sybir to ja z Tobą. Obiecałeś! Jestem już spakowana. Chociaż miało być latem, ale co tam!Kopacz ma rację :)Całus!

  4. Evo moja droga, najpierw czewone wino i kawa w Gdańsku! :):) Zabij mnie, ale nie mam pojęcia dlaczego jesteś kobietą, której nie podejrzewam o przeładowanie "syberyjskiego bagażu" nadmiarem kosmetyków i innych takich niepotrzebnych dupereli :DHmmm… albo sam kreuję sobie rzeczy, które mi w Tobie imponują, albo po prostu tak jest! :DKiss!

Skomentuj

