* * *

14 thoughts on “* * *

  1. No już Ci napisałem w poprzednim komentarzu, że ja zrobiłem przezroczystość menu poprzez CCM – nie da się jak sądzę z poziomu samego Openboxa zrobić przezroczystości menu pod PPM. Zainstaluj Cairo Composite Manager, wrzuć go do autostartu, ustaw przezroczystość jaką chcesz i sprawa załatwiona :P

  2. Hehe, spoko :) No niby można jeszcze użyć xcompmgr, ale szczerze mówiąc z CCM jest mniej pieprzenia się z efektami, a więcej czasu na konfigurację samego Openboxa :)# apt-get install cairo-compmgrautomatycznie dociągnie Ci biblioteki i potrzebne paczki (mało tego, więc luz). Polecam dorzucenie:# apt-get install cairo-compmgr-plugins- więcej możliwości w ramach bajerów na desktopie.

  3. Dzięki jeszcze raz. Już wszystko działa, ale mam pytanie w którym pliku konfiguracyjnym i jaki wpis odpowiada za przyciemnienie tzw(shading) w tym CCM ? Chyba zostane z tym openbox bo bardzo mi się podoba, zaraz po fluxboksie. Twoje pulpity są bardzo fajne minimalistyczne ,estetyczne o ciemnych barwach. Podobają mi się.Pozdro!

  4. U mnie w ~/.config/cairo-compmgr znajduje się plik:ccm-screen-0.conf- tam masz wszystkie zabawki :) Ale jeśli w tray'u pojawia Ci się niebieski robal, to tam masz GUI konfigurator, choć konfiguracja ręczna, to też nic strasznego ;)No dla mnie Openbox już dawno na pierwszym miejscu. podoba mi się bardziej niż Flux, chociaż jego też bardzo lubię. Ostatnio bawiłem się z PekWM, ale bez rewelki – zostaję przy Openboxie ;)Dzięki za miłe słowa odnośnie mojej minimalistyczno-monochromatycznej dewiacji desktopowej :DPzdr!

  5. "Twoje pulpity są bardzo fajne minimalistyczne ,estetyczne o ciemnych barwach" :D soo true… i to w nich najlepsze.A co do xcompmgr to wiecej z nim problemów niż … Nie warto sobie nim zawracać głowy. Gdyby jeszcze nie ten "blue worm of hope" z tray'a… to cairocompmgr byloby wprost idealne.Zaczynam powoli kopiować "Lukasowego desktopa" :D – Openbox+tint2+cairocompmgr zadomowiły się u mnie "na stałe", nie wspominając o operze (do niej pałałem głębokim uczuciem już wcześniej) :P…jeszcze tylko mpd+mcostam… hehe …tylko tapety są dla mnie chyba zbyt mroczne/mocne(przynajmniej ta z tego wpisu).Jedno pytanie: jaki to gtk theme?

  6. Hehe, nic nie poradzę, że taki gust u mnie – wkurwiają mnie po prostu kolorowanki na desktopie, nie lubie na nim ikon i miło, gdy pulpit "cos mówi", a nie jest przeładowany shitem jak w Gnome czy KDE :) No i to też chyba kwestia moich muzycznych, filozoficznych i literackich gustów :)Nie mam kompa sprzed wojny i mógłbym bawić się z takimi kombajnami, ale po prostu tego nie znoszę; na sam widok KDE mam ochotę rzygać/spać – w zależności od nastroju :DNie miałem jeszcze głowy by wyeksmitować "blue bitch of cairo" z tray'a, ale tez mne cholernie irytuje, zwłaszcza, że CCM'a konfiguruję z poziomu pliku – podjrzewam, że sprawa jest banalna i tkwi gdzieś w konfigu :)Co do Opery, to miła niespodzianka, bo w wersji 11.01 śmiga o niebo szybciej, niż wcześniej w 10-tkach i 11.00 0 miło :)Ja bardzo lubię układ: mpd+klient. To bardzo lekkie rozwiązanie i wszystko śmiga perfekcyjnie zjadając zasoby w mikroskopijnej ilości. Używałem kiedyś Airo jako klienta mpd, ale nuuuda – przypomina nieco Quod Libet. Jestem wierny konsolowemu ncmpcpp i Sonacie jedyny klient GUI, który lubię za minimalizm i za to, że zawiera tylko to co absolutnie konieczne, bez chorych bajerów.Theme (zarówno GTK jak i Openbox), to Royalty.Pozdrawiam!

  7. Hehehehe :D Dobre! Mogłeś dać cynk, to bym zrobił tapetę w wersji z Archem (bo lubię Archa), zwłaszcza, że logo można wpisać w "anARCHist"! :) Fajny minimalizm na biurku – podoba mi się! A'propos urxvt – czy on obsługuję pełną przezroczystość, bo zapomniałem? :)No a ze SPASI… to już mnie rozjebałeś totalnie! ;) :) Wczoraj ich sobie słuchałem, kurde fajne czasy i fajny opolski band (muszę jutro znaleźć tego mojego zina, gdy robiłem z nimi wywiad :D)

  8. yeah anARCHist ! :PCo do urxvt to pełną przeźroczystość dzięki composite WM i pseudo przeźroczystość (tą do pulpitu) bez composite – obsługuje. Ja używam dodatkowo perlowego rozszerzenia 'tabbed':" NEW | 1 | 2 | "to właśnie te "zakładki" – jak dla mnie genialne! Zresztą, jest dość "konfigurowalny", ma tryb deamona/daemona (za cholerę nie wiem jak to się piszę) … itd itd… fajna zabawka. Jednym słowem… jest na czym palce połamać. :PNo proszę… ze SPASI też wywiad? :D Niee no… Zaglądam na "planetaris nebula" dość często, gdzieś tam w komentarzu ( Przeczytałem całe archiwum bloga… żeby nie było. :P ) niejaki Kopacz napisał… o mam: "Myślałeś kiedyś o formie stricte literackiej? Opowiadanie, esej, książka? Czytając Ciebie Pilch, to jak zwiędły liść.Pełna powaga i szacun"Całkowicie się z Nim zgadzam! Więc przypadkiem nie zapominaj o tej książce.

  9. 666 lat temu miałem urxvt ale kompletnie go nie konfigurowałem no i pamiętam, że nie bardzo mi siadł, ale to jak z Fluxem/Openboxem, czy PekWM – na starcie totalne nic, a po konfiguracji bajka, więc może się skuszę ;) Poszedłem na łatwiznę parę lat temu i używam xfce4-terminal – przywykłem jakoś, no i lubię roxterma.No SPASI SOHRANI kumam od lat, później ludzie z tej kapeli udzielali sie w grindowej RZEŹNI, której lata temu robiłem koncert… :)Hehe, no coś tam piszę, więc jeśli uda mi sie ulepić co nieco, to pewnie gdzieś wrzucę z dopiskiem "copyleft" :D Dzięki za miłe słowa!Pzdr!

Skomentuj

