* * *

6 thoughts on “* * *

  1. taaa i Gnome na 35-tym pulpicie :Dnie, po prostu muszę przejrzeć bebechy, bo ostatnio zdarzają mi się chore niespodzianki (po którymś tam upgradzie), że RAM mi skacze na kilkadziesiąt minut do kosmicznych poziomów, a potem równie niespodziewanie opada. nie miałem głowy by to obczaić, może dziś siąde i pogrzebię :)

  2. jaki ja jestem głuuuuupi :D:D:Dprzy rozmaitych zmianach w conky zaznaczyłem:no_buffers noprzeglądam cyferki w htop, kurwa, liczę te wszystkie procesy, grzebię tu i tam no i jak w mordę strzelił, htop pokazuje mi zużycie na poziomie 7-11% :Dpo zamianie "no" na "yes" w conky, wskazania są dokładnie takie same jak w htop :D

  3. Jak to mawiają: "screenshot or it didn't happen!"hehehe :P oj tak, tak… błąd zazwyczaj jest tam, gdzie go "na pewno" nie ma… aż mi się moje arcydzieła poprzypominały… :DTak przy okazji, używałeś może "Awesome WM"? http://awesome.naquadah.org/

Skomentuj

