Czachy.

10 thoughts on “Czachy.

  1. Widzę że wraz ze zmianą wyglądu strony "głównej" Debiana, Twoja również zyskała nowy top :P… ulegasz modzie. ;)

  2. Powiem Ci szczerze, że lua doprowadza mnie do kurwicy :D Wszystko pięknie skonfigurowane, tylko z menu się motam okrutnie, bo parę spossobów na konfig menu jest, ale wszystkie mnie denerwują :DKonfig Openboxa, czy PekWM przy Awesome, to jest po prostu bajka ;)

  3. Czyli że co…? Awesome nie jest "awesome"?! :/ Co za czasy….BTW w openboxie można sobie pod skrót klawiszowy podpiąć wyłączeni/włączenie openboxowej dekoracji aktywnego okna :P Jak dla mnie miodzio (ble..) :D

  4. Może i jest awesome, ale niektóre elementy konfiguracji są po prostu do dupy (wspomniane menu). Jeśli ktoś ma konkretny trop na sprawne skonfigurowanie menu Awesome (z dopisaniem do root menu własnych wpisów i utworzeniem sekcji submenu – nie interesują mnie żadne 9menu itp. sztuczki), byłbym wdzięczny za info! ;)Póki co zostaję przy PekWM :) Na dniach wrzucę tu jakieś screeny z Awesome…

  5. zobacz sobie i3 albo wspomniany przeze mnie Scrot. Konfiguracja takowego i modyfikacja jest tak prosta jak Open'a. Szczególnie Scrot który posiada najmniej skomplikowany plik conf jaki kiedykolwiek miałem okazję ruszać. Pozdro.

  6. Dyzajash, ściągnąłem dziś ScrotWM i przeglądałem w necie dokumentację – rzeczywiście plik bajkowy i przejrzysty dosyć :) Więc może jeszcze dziś sie skuszę z wypróbowaniem.Kurde, po prostu zależy mi na ciakawym menadżerze a'la Xmonad, bo i tak w większości siedzę w konsoli i lubię nawigację przy pomocy klawiatury.Aha, jedno pytanie mam: głupi problem, ale nie zawsze wiem, gdzie i co dopisywać, coby elementy daty w panelu były spolszczone, wiesz coś w rodzaju:override_utf8_locale yesjak w conky… Pomożesz?

  7. Z tego co wiem to twórcy Scrota wzorowali się na Xmonad. (nawet klawiszologia podobna, chociaż głowy sobie uciąć nie dam). Rozwiązania dot. uft'a są dwa. 1) Działa 70% ludzi: Dopisz: Encoding=UTF-8 do confa2) Działa całej reszcie u której nadal wyświetlają się krzaki: #19 post (scrot.desktop musisz edytować)http://crunchbanglinux.org/forums/topic/11199/getting-started-with-scrotwm/

Skomentuj

