Podsumowanie.

Pozostało mi tylko wgryzać się głębiej w Awesome; póki co jestem umiarkowanie zadowolony z efektu konfiguracji i działania tego menadżera, chociaż wiem, że sporo możliwości pozostało przeze mnie nie wykorzystanych – Awesome jak na minimalistyczny „sprzęt” jest baaaardzo wysoce konfigurowalny. A więc tak:
~ Awesome: v3.4.9 (Smack);
~ terminal: roxterm;
~ ikony layout: domyślne po modyfikacjach w Gimpie;
~ dolny panel: xmobar („ukradziony” z Xmonad);
~ GTK theme: Royalty;
~ ikony: Acyl;
~ tapeta: okładka albumu słowackiej crustowej kapeli ADACTA.

3 thoughts on “Podsumowanie.

  1. z ostatniego screena usunąć te paskudne kolorki i będzie gitara :) Ja teraz męczę się z i3. (trochę bardziej udoskonalony scrot, ale ma niestety kilka wad). Polecam spróbować ;)Co do Musca. Szczerze ? Nikt mi go nie polecał. Przez długi okres strona była niedostępna (teraz w ostatnim czasie dopiero wraca do życia). Autor nie ma za bardzo chęci kontynuować tego stwora, a ciągła kompilacja przy zmianie konfigu (jak w DWM) mi się nie widzi. Btw. czy instalując xmobar nie musiałeś dociągać (prawie 400mb) haskella?

  2. Co do kolorków, to wiesz, irssi można konfigurować do usranej śmierci, themesów jak psów.Zostawiłem trochę kolorów w finchu i irssi, coby wzrok przyzwyczaić do zwartych okien w Awesome… Mam permanentną alergię na kolory, więc wywalenie ich to kwestia czasu :)i3 obadam sobie w najbliższym czasie. Teraz chciałbym trochę pośmigać na Awesome, potem zabrać się za inne minimal WM, a jest ich trochę ;) Musca – kumpel z Australii męczy mnie strasznie, zachwala, ble ble. Używa od paru lat i chwali sobie, ale cholera, to samo można by powiedzieć o Xmonad, ScrotWM etc. Jak ktoś się zżyje z WM i śmiga na nim perfekcyjnie, to zachwala – logiczne :)xmobar instalowałem niejako przy okazji instalki Xmonad. W obu przypadkach (mówię o debianowskich oficjalnych paczkach z repo) nie miałem żadnych takich kosmicznych ilości haskella do pobrania.W sumie xmobar, to tylko "prowizorka" na parę dni, dopóki nie dopracuję po prostu drugiego statusbaru w Awesome (wrrrr – rc.lua pod tym względem jest kurewstwem doprowadzającym momentami do szału :D wszystko przez mój brak obeznania z tym tworem)…

Skomentuj

