Edit: Bitlbee + Irssi.

Tak to ze mną bywa, że w kwestiach konsolowych aplikacji marudzę i wybrzydzam, w związku z czym, pogrzebałem nieco we flakach mojego irssi, bo jednak jest to ten klient IRC, do którego bezapelacyjnie mam największy sentyment i wcześniej czy później wracam do niego, jeśli zdarzy mi się używać innego klienta…
Jeśli chodzi o bitlbee w irssi, sprawa oczywiście nie jest skomplikowana, a trochę poświęconego na konfigurację czasu owocuje peeeeełnym komfprtem śmigania w Jabberze, IRCu i innych protokołach, rzecz jasna w ramach najfajniejszego klienta: irssi :)

2 thoughts on “Edit: Bitlbee + Irssi.

  1. Dostałem maila :) Przeczytałem :) Odpowiem :)
    Jestem mniej romantyczny i mam ochotę napić się z Tobą czerwonego wina i przez teleskop obejrzeć kawał Drogi Mlecznej, albo po prostu … oj, napiszę wszystko w mailu :)
    Nie znikaj :)

  2. hm..wytrawnym wypitym z teleskopu, przysiadłam na ramieniu Perseusza ;)
    Znikam, ale tylko na chwile, aby między cząstkami Higgsa zgubić się w innym wymiarze swoich artystycznych baletów :)
    :)

Skomentuj

