***

4 thoughts on “***

  1. Ale patrz, włamał się, ale uszanował fakt, że lubię Aptosida! :DNa PekWM byłem dosłownie jeden, czy dwa dni. Chciałem pokazać jednej osobie, że można mieć coś innego niż Gnome, a przy tym lekkiego, ładnego i schludnego, bez pojebanych wodotrysków i innych dupereli. Jednak klikanie w PekWM doprowadzało mnie do szału i nudziło zwyczajnie… Awesome jednak rządzi ;)

  2. dooobra przyznaje że zrobiłem (tzn napisalem powyższy komentarz) to pod wpływem Passiv Dödshjälp ze screena :P Cholera ile dzięki Tobie mam zajebistych kapel, to nawet nie wiesz :D TRAGEDY rządzi ! :P Chyba wbiłem się w ambient zbyt mocno przez ostatnie lata :P

  3. No staaaary, TRADEDY to mistrzostwo świata! :) Widziałem ich parę razy na żywo i ta kapela po prostu zabijała, szkoda, że już nie istnieje…Wcześniejsza kapela ludzi z TRAGEDY, to miazaga o nazwie HIS HERO IS GONE, a obecna: SEVERED HEAD OF STATE – obie rozpierdalają! :)Fajnych kapel tego typu jest tyle, że zapełniłbyś nimi 666 blogów aktualizowanych codziennie… :) Przejrzyj sobie mojego last.fm-a, może coś ci siądzie jeszcze, hehe :)www.lastfm.pl/user/Lukaso666

Skomentuj

