Неплохо…

Praca trochę mnie zjada, trochę wyczerpuje, ale w jakimś przewrotnym rozrachunku, ułatwia przetrwanie okresu oczekiwania. Jestem zmęczony, ale po raz pierwszy od x-lat zmęczenie to ma jakiś motywujący akcent.
Nie mam czasu i chęci na letarg, na hibernację i bierne zastyganie w odrętwieniu. Wciąż dziwnie pisze mi się po polsku, ciężko mi układać te klocki w coś sensownego, posługując się tymi naszymi zawijasami ż ą ź ś ć
Zmieniłem się. Nie wiem jeszcze jak bardzo, bo nie patrzę na siebie z perspektywy, która umożliwiłaby mi ocenę tegoż. Droga, jaką wybrałem nie jest żadną rewolucją, żadnym wyłomem w poglądach, czy podejściu do świata – tutaj wszystko z mizantropijną precyzją jest w jak najlepszym, anarchistycznym, zajadłym i cynicznym porządku. Zmiana zagnieździła się w innych obszarach mego łba i jest procesem, który mam przyjemność drapać za uszami każdego dnia.
Magazynuję w sobie olbrzymie ilości refleksji, nie zamieniając ich w pisaninę i nawet nie zastanawiam się dlaczego tak właśnie postępuję. Generalnie zmienił się również mój azymut, jeśli chodzi o wyprawy w krainę ogarniętą zarazą pytajników. Nie stać mnie teraz na neverending story pod tytułem: dywagacje ciągnące się jak guma do żucia. Kilka bardzo realnych i konkretnych celów przewartościowało moją percepcję wielu spraw; nie pamiętam kiedy czułem, że zmiany odbywające się w dynamicznej przestrzeni mogą dawać radość, nie pamiętam kiedy ruch był dla mnie przede wszystkim żródłem zadowolenia, a nie kłopotliwym kawałkiem nie przetrawionych resztek powodującym mentalną zgagę.
Gdzieś na poboczach tego całego procesu, ocieram się o szorstkie powierzchnie, znane mi tak dobrze z przeszłości, ale staram się je traktować jak integralną część tego, co wydarza się każdego dnia. Wiele kawałków tej układanki bywa kurewsko ciężkim i bolesnym orzechem do zgryzienia, ale nikt jeszcze nie pozbawił mnie cierpkiego poedejścia do rzeczywistości i traktuję każdy gwóźdź w głowie jako coś, co czasem się zdarza…

One thought on “Неплохо…

  1. Helou!Wpadłam by się z Tobą osobiście pożegnać, życzyć wielu sił i wszystko czego tylko pragniesz, niechaj się spełnia ;)Pozdrawiam :)

Skomentuj

