Киста – grindowy wyjeb z Rosji

Aggggrhhh! Ostatnio kumpel wysłał mi link z pytaniem: Kак тебе вот такая группа? Ściągnąłem, rozpakowałem, odpaliłem pierwszy kawałek w moim ukochanym ncmpcpp i kopara mi opadła!!! Tak dobrego grind-piekła z Rosji nie słuchałem już baaaardzo dawno, o ile w ogóle wcześniej był na rosyjskiej DIY scenie zespół grający taki właśnie mix grindcore’a i crusta.

Mowa o kapeli Киста. Totalny walec i miazga! Świetnie zagrany grindcore, ocierający się momentami o techniczne klimaty a’la MISERY INDEX, czy (może to lepsze porównanie) LENG TCH’E. Wyróżnia ich jednak rewelacyjne połączenie takiego grania z szeroko pojętym blackened crustem (w pewnych momentach Киста rżnie niemal black’owe blasty). Wokale wzorowe jak na te klimaty – wrzask bez owijania w bawełnę.

W Rosji serio tego typu granie nie jest wciąż „popularne” na DIY grind/punkowej scenie, mimo, że naprawdę mnóstwo osób słucha rzeczy tupu HELLBASTARD, MARTYRDOD, CYNESS, LEGION666 etc. Киста wymiata! Posłuchajcie, że Jezus też kocha Jegermeister ;)

Киста – Иисус Тоже Любит Егермейстер

Киста | pobierz demo

Skomentuj

