Degen w praktyce…

Przykładowy nasłuch od 17:00 do 18:00 czasu uniwersalnego przy użyciu dodatkowej anteny, z relatywnie dobrą propagacją fal krótkich tego wieczora. Nagrania z dyktafonu, więc jakość nie powala (zresztą krótkofalowe audycje, to nie jest rzecz dla audiofilów i melomanów – trzaski i szumy to integralna część nasłuchów)…

Voice of Vietnam po angielsku (godz. 18:00 UTC, 5956 kHz)

Voice of [North] Korea po angielsku (18:00-19:00 UTC, 12014 kHz ; 7570 kHz)

Radio Romania International po rumuńsku (17:00 UTC, 5993 kHz)

Polskie Radio dla Zagranicy po polsku (16:30 UTC, 6050 kHz)

Voice of Russia po polsku (17:00 UTC, 5940 kHz)

emisja SSB na częstotliwości 14116 kHz

3 thoughts on “Degen w praktyce…

  1. hehe, mnie jakoś emisja SSB nie kręci tak, jak fakt, że niespodziewanie łapię Koreę Północną przy kawie w domu; wizja cokolwiek tragiczna, gdy słucham tych reżimowych debilizmów oddalony od piekła o tysiące kilosów. To jednak uświadamia mi, że gdziekolwiek bym nie był, to właśnie przenośne, małe radio – w perspektywie braku jakichkolwiek innych info-źródeł – daje mi ochłap świata.
    Może dlatego mam k****ski dystans do internetu i TV… :)

  2. Szukam dogodnego wpisu i żaden przypadający na „marzec” nie pasi mi do tego co rzec chciałam
    a mianowicie:
    Jestes dla mnie ważny!
    Barrdzo bym chciała, abyś wbił to sobie do tego filozoficznego łba i przestał grymasić! :D

Skomentuj

