„To get to the other side. A journey through Europe and its anarchist movements” | anarchizm, włóczęga, squaty

Aaaagggrhh! Jeden z użytkowników Diaspory* podrzucił mi link do rewelacyjnej książki, w dodatku dostępnej za free (do czytania na stronie i do ściągnięcia na kompa) – rzecz o włóczęgowskim trybie życia, permanentnym podróżowaniu od squatu do squatu, o anarchizmie i aktywizmie – jednym słowem o czymś, do czego kurewsko tęsknię i do czego na powrót magnetycznie mnie ciągnie…

Przeczytajcie To get to the other side. A journey through Europe and its anarchist movements! Książka dostępna tutaj.

6 thoughts on “„To get to the other side. A journey through Europe and its anarchist movements” | anarchizm, włóczęga, squaty

  1. Jeb, Kopacz, zabrzmi to cokolwiek dwuznacznie, ale: ssij! :D
    Ale mówiąc serio: fajna książka! Dokument, pamiętnik, swobodny zlew – wciąż mało takich rzeczy i trzeba je wygrzebywać gdzieś z piwnic świata…

  2. Pamiętam dość dobrze jeden wpis z Twojego bloga na Operze… no ale nie łudzę się już, że dane mi będzie przeczytać cokolwiek więcej (na tym całym twoim kredowym papierze ;) …).

  3. log0ut, który wpis? :P Operowy blog istnieje, aczkolwiek jest ukryty, bo go nie używam…
    znudziły mi się darknesy na blogu, bo mam je na codzień, wszędzie… „kredowy papier”, pfff… co za cyniczna kreatura! :D

  4. „wrzesień 2005, squat (Antwerpia)”?
    Chyba ten… a ze ukryty to glowy nie dam czy to dokladnie ten o ktorym myslalem.

  5. No tak… Dominikański klasztor + kościół w Antwerpii, to najpiękniejszy squat na jakim mieszkałem i najwspanialisi squattersi jakich kiedykolwiek poznałem…

Skomentuj

