DX-ing | 1600 UTC

Dziś propagacja taka sobie, znowu sporo trzasków, ale jestem niemal pewien, że gdybym wylazł z radiem w teren, odbór byłby prawie perfekcyjny. Dłużej słuchałem poniższych stacji, z uwzględnieniem ostatniej: All India Radio. Dziwne, ale zazwyczaj Indie były dobrze słyszalne w Polsce jako audycja anglojęzyczna, rzadko udawało mi się złapać czytelny sygnał (bardziej dla mnie strawnej językowo) rosyjskiej redakcji z Delhi. Nagrałem fragment audycji…

1600 UTC ~ 5956 kHz ~ Radio Netherland | j. niderlandzki

1600 UTC ~ 7266 kHz ; 6105 kHz ~ Radio Svoboda | j. białoruski

1600 UTC ~ 7235 kHz; 9520 kHz ~ Radio Svoboda | j. rosyjski

1600 UTC ~ 9480 kHz ~ Radio Rosji | j. rosyjski

1600 UTC ~ 9933 kHz ~ Głos Grecji | j. grecki

1615 UTC ~ 11715 kHz ~ Voice of Bible | j. rosyjski

1630 UTC ~ 9596 kHz ~ All India Radio | j.rosyjski

Skomentuj

