Dark ambient desktop | AwesomeWM

4 thoughts on “Dark ambient desktop | AwesomeWM

  1. O kurcze stary, nawet nie wiesz jak tęskniłem za twoim blogiem :D ! Ostatnimi czasy nie miałem okazji wchodzić na blogspota, w końcu gdy chwilę wolnego złapałem zobaczyłem napis „blog został usunięty”. Pomyślałem sobie… kuźwa, blog był na prawdę fajny. Moje szczęście, że wczoraj odwiedziłem linux.pl i znalazłem twój skrinszot ! Co tam słychać? Widzę że tematyka bloga nieco się rozrosła co bardzo mnie cieszy.
    PS: Po czerwcu zaczynam naukę esperanto ;)

  2. Siema :) No, przeprowadziłem się do WordPress’a :)
    Co się zmieniło? Kernel, częstotliwość słuchania dark ambientu i intensywność słuchania radia na falach krótkich :D No i oczywiście theme- i rc.lua :D

Skomentuj

