Poczytaj mi Čoloviča :)

Każdy dzień, to różnorodność. Przeniesienie punktu ciężkości z dni zjebania robotą, na dni wolne od tyrania w objęciach dwutlenku węgla, helu, azotu i tlenu, teleportuje mnie w fajną przestrzeń. Nie katuję się Cioranem, ale o nim rozmawiam. Dotychczasowe tło rozmywa się z miłą konstatacją: nie znoszę ludzi, którzy nie mają na mnie wpływu :) [czyli  znoszę zaledwie kilku]…

Nic nie imponuje mi bardziej, niż fakt, że w tym idiotycznym i niedorzecznym maglu codzienności istnieją miejsca, gdzie Ktoś sukcesywnie odrywa mnie od toksycznych przyzwyczajeń; słucham sobie Porcelain and the Tramps nocą i myślę, że kolejny dzień będzie po prostu czymś na co poczekam ze spokojem… „Miło”, „fajnie”, „spokój”… Słowa zupełnie nie moje, zapożyczone, ukradzione, wzięte bez pozwolenia…

Czuję się dobrze :)

4 thoughts on “Poczytaj mi Čoloviča :)

  1. Nie bym się masturbowała Twoimi wpisami na blogu, ale uderzasz w bardzo niezwykłą filozoficzno-egzystencjonalną materię. Miło, miło, doprawdy…Porugalska kopalnia odzwierciedla dokładny stan mojego… no właśnie czego? W każdym razie Cię rozumiem:)

  2. Ależ ja wiem, że mnie rozumiesz – w tym akurat konkretnym przypadku nie mogło być inaczej ;) Czasem miejsca odzwierciedlają więcej, niż 666 słów i o tym również doskonale wiemy :)

  3. W tym konkretnym akurat przyadku:) Nawet ładnie napisane – no cóż, wyszło Ci:) Żeby nie wkurzać Cię i nie przypominać o wkurzeniu, jadę własnie dziś w południe w miejsce, które chyba ważne dla Ciebie…i tu 666 słów by nie pomogło :) Bezcenne!

  4. Ważne to miejsce również dla mnie; nie trzeba sprawdzać tanich samolotów na październik i lawirować aż tak bardzo z terminami :) Co prawda nie ma marmuru [po obu stronach rzeki], ale… kocham to miasto, o czym doskonale wiesz :)

Skomentuj

