Pohodička :)

Dzisiejszy odcinek sponsorują wyrażenia, nazwy własne i słowa: pohodička, nie to nie, grindcore, νόστος, άλγος, Merlot Pays D’oc, Altos del Condor. Zmixowałem je świadomie i dobrowolnie, bo oddają moje samopoczucie po  jednej z najfajniejszych i radosnych chwil, jakie mnie kopnęły w ostatnim czasie, w ostatnich miesiącach, w ogóle ostatnio :)

Dlaczego wkręciłem w to grind? Bo jestem cholernie zmęczony fizycznie. Grind – jakkolwiek paradoksalnie to zabrzmi – jest moją pobudką z insomnii. Kiedy nie możesz spać, letag zagłuszasz rzygiem ze Szwecji, a myślami i tak jesteś w kompletnie innej przestrzeni; jeszcze nigdy zmęczenie nie miało na mnie tak pozytywnego wpływu…

… i ogórki małosolne – pychaaaa!!! :)

3 thoughts on “Pohodička :)

  1. jj:) viš že každy který ma rád červené vino o takovéj chutí sam je v pořádku ze svými myšlenkami:)nebud unavený a klidné se vyspij. Tak dobrou:) jsem úplné mimo…. Každopádně jdu spát :)

  2. vlak běží. Lidi jako v polsku- nic moc. Hrabal je dnes pro mne nějako těžký. Zitra už to bude lepsi a v klidu. Tak se měj pěkné:)

Skomentuj

