WMRI | „Retransmissions”

Mam słabość do rosyjskiego WMRI :) Znam ich dźwięki jakiś czas i uwielbiam. Tym razem Retransmissions:

This compilation contains all the additional material related to Planetary Transmissions and dedicated to signals and connections. It is a gathering of known tracks’ mixes and unique compositions, that are different by form and mood. Altogether they develop an accomplished story of the systems of data transfer.

Czystej wody space ambient! Jak dla mnie jeden z najlepszych, bo nie ograniczony jedynie do „tła planet”, rzekłbym: żywy space ambient :) Nie jest to tak głęboka ścieżka, jak projekt Ionosphere (skądinąd, rewelacja!!!), ale ja uwielbiam! To oczywiście podrasowany nieco składak utworów z Planetary Transmissions, ale brzmiący bajkowo – jeśli lubi się space ambient oczywiście. WMRI, to dla mnie czołówka gatunku, wspaniała trójwymiarowa wędrówka; nawet nie trzeba zamykać oczu ;) Ci, którzy słuchają Soma FM Drone Zone doskonale zajarzą o co kaman :) Piękna elektronika kosmiczna + mega-nastrojowe planetarne rzeczy. Wiem, że wielu rzyga space ambientem – ja lubię i kurewsko mocno polecam ten refresh Transmission :)

Klik na okładkę = download

Skomentuj

