„Бесы” пришли сегодня из Москвы ^^

Спасибо тебе, Оля! :*

One thought on “„Бесы” пришли сегодня из Москвы ^^

  1. Koniec tygodnia, a ja jak zwykle mam dosyć przekopywania się przez stosy dzienników, tygodników, miesięczników i innych „ików”, gdzie dzień w dzień tylko mama Madzi, mama Brunobombera, Smoleńsk i niebezpieczne gwizdki od czajników (czy to się nigdy nie skończy?). Moja praca ma swoje uroki, ale w nadmiarze są one szkodliwe (cóż nie jest?). Nie o tym jednak chciałam. Tylko o podziękowaniach. Dla Ciebie – za soczystego bloga oderwanego od tych codziennych odpadów. I za motywację. Natrafiłam na Twoje „Biesy” i od razu pobiegłam do swojej biblioteczki przypomnieć sobie takie cudo: http://db.tt/15KHUanL. Dobrze znowu ujrzeć piękną cyrylicę i jeszcze piękniejsze treści pod nią ukryte…

Skomentuj

