She Past Away – „Belirdi Gece”

0001612485_500(1)

Przyznaję, że nigdy przesadnie nie siedziałem w takich klimatach, aczkolwiek zdarza mi się czasami słuchać podobnych dźwięków… She Past Away, to naprawdę świetny darkwave z Turcji! Katuję tą płytę już kolejny dzień i wciąż mi mało. Świetnie zagrany melancholijny i zimny kawałek muzy; skojarzenia z Joy Division, Siekierą (tą z czasów Nowej Aleksandrii) i podobnymi bandami z lat 80-tych, nasuwają się natychmiast, od pierwszego kawałka.

Koniecznie zapoznajcie się z muzyką tej kapeli! Zakochacie się!

4 thoughts on “She Past Away – „Belirdi Gece”

  1. Najlepsze jest to, że ShePastAway, to kwintesencja takiego grania, mimowolnie teleportująca mnie w czasy gdy tak się grało – bez udziwnień i innych (modnych obecnie tu i ówdzie) niepotrzebnych gównianych dodatków… Któryś dzień z rzędu katuję tą płytę :)

  2. Rewelacyjne połączenie industrialu z darkwave! Nie wgryzałem się głębiej, ale już wiem, że mi się podoba! :) Dzięki, Kopaczu, za namiar na nich!!

Skomentuj

