Книги, водка и лень..

image Część już przeczytana, część oczekuje na półce. Dodatkowo Kindle przeładowany megabajtami ebooków (w szczególności tych w rosyjskim oryginale), które czekają na swoją kolej.

Umiejętnie balansując pomiędzy wydatkami z robolskiej pensji, dzielę kasę na książki, alkohol i pozostałe potrzeby życiowe (zabawny patos…).

Niebawem garść recenzji, szczególnie tych „ruskich”. W jakiś przewrotny sposób mimowolnie pochłania mnie Rosja. Ostatnio odwiedziła mnie koleżanka z Moskwy (która w ramach skromnego prezentu dla palacza przywiozła mi mały zapas rosyjskich Biełomorów). Poza tym niejako podświadomie, bez intencjonalnych spazmów, łażę po ruskich stronach, słucham ruskiego radia, a klawiatura na kompie i telefonie zazwyczaj jest u mnie cyrylicą. Ну, бывает…

image Póki co korzystam ze strzępów wolnego od pracy czasu, zakopany w książkach po uszy. Zapraszam do mojej chatki na wódkę, ognisko i inne przyjemności beskidzkiego lasu!

Skomentuj

