Niedawno kupione…

Za niemal ostatnie pieniądze zrobiłem sobie prezent. Po lekturze książki Barbary Demick postanowiłem, że zagłębię się jeszcze w tematykę Korei Północnej. Muszę jednak przyznać, że jeśli chodzi o polskojęzyczne publikacje specjalistyczno-reporterskie w tej materii, nie mamy tak bogatego wyboru jak np. w krajach anglosaskich, czy choćby w Rosji. Tym bardziej więc cieszy książka Johna Sweeney’a, Korea Północna. Tajna misja w kraju wielkiego blefu.

Kolejna rzecz, którą pochłonę z przyjemnością jest Batman Apollo, Wiktora Pielewina. Strasznie lubię jego twórczość, zatem zakup ten nie dziwi. Wkurzyłem się tylko po fakcie, albowiem znalazłem wydanie w oryginale za niespełna 12 PLN; co prawda ebook, ale cena w porównaniu z polskim wydaniem (40 PLN) wypasiona!

Na dniach zabiorę się za recenzje w/w książek i paru innych, które ostatnio przewinęły mi się przez ręce.

2 thoughts on “Niedawno kupione…

  1. Wpis leciwy, a i pewnie znasz, skoro wspominasz o rosyjskojęzycznych źródłach, ale w temacie Korei Pólnocnej gorąco polecam wszystko, co wyszło spod pióra Andrieja Lańkowa – dla mnie jest największym w tej dziedzinie autorytetem.

  2. Przyznam się bez bicia, że jednak nie znam – wielkie dzięki za ten trop, pogrzebię dziś w ruskich internetach w poszukiwaniu Lańkowa! :) Спасибки!

Skomentuj

