Nowe książki…

8 thoughts on “Nowe książki…

  1. Jadę sobie z poczty… W plecaku paczka z książkami i butelka wody ognistej. Pierwszy ciepły dzień 2015 roku, jadę obok rzeki…
    Pfff… tylko głupek nie zatrzymałby się na jednego i nie zajrzał by w pakę z knigami… ;)

    Tak, zawsze noszę w plecaku kieliszek. Od lat :)

  2. ahh to wszystko tłumaczy…

    Normalna rzecz… ja nie noszę (kieliszka) tylko dlatego, że… nie mam plecaka… ;P

  3. Kumam, o co kaman..
    Z gwinta zwyczajowo pije się w akcie desperacji, albo euforii, względnie w stanach depresyjnych, ale to nie dosyć, że przereklamowanie, to jeszcze strasznie pretensjonalne – chujowe po prostu :)

  4. Akurat na „Rosji Putina” się wyżyję, bo kupiłem w sumie zbiór felietonów i reportaży, które czytałem po rusku – no ale nie za bardzo mam kogo zjebać :) Super, że wyszło to po polsku, bo mimo politycznych różnic, Politkowska jednak docierała do Zachodu ze swoim warsztatem dziennkikarskim, bezkompromisowo (dlatego przecież dostała kulkę w łeb od Putina), bez strachu (a to najbardziej doniosłe w tym reżimie!) pisała to, co było не очень pewnemu frustratowi z KGB…
    Drugiej książki jeszcze nie przeczytałem do końca…
    ***
    Zabij mnie, ale byłeś ostatnio w felietonie radiowym w TOK FM :) Albo moje pijackie skojarzenia zawodzą totalnie, albo skapowałem, że to Ty, stary! :))

  5. Politkowska jednak docierała do Zachodu ze swoim warsztatem dziennkikarskim, bezkompromisowo (dlatego przecież dostała kulkę w łeb od Putina), bez strachu (a to najbardziej doniosłe w tym reżimie!) pisała to, co było не очень pewnemu frustratowi z KGB…
    w sumie to zdanie mi wystarczy…

    Co do mojej obecności w…. :D radiu TOK FM… to… nie wiem czy sobie robisz jaja czy … TOK FM ma audycję w ktorej chrzanią o programowaniu itp do upadłego… ale nie… nie brałem udziału w żadnym felietonie :P
    (o czym był?)
    …tak więc przeżyjesz ;P

  6. Pogadamy na ##grindterror jak się pojawisz :) Jak boga nie kocham, byłem pewien, że to Ty! :)
    Kiedy jest ta audycja niby o programowaniu w TOK FM? Owszem, była takowa, gdzie nawet w każdym wydaniu gadali mnóstwo o linuksie, ale to było chyba trzy zmiany ramówki wstecz.
    TOK FM znam na wylot, ale sukcesywnie przestaję ich słuchać. Politycznych komentarzy słuchać się u nich nie da (przyczyny wiadome…), pozostaje kilka audycji, takich jak „Skołowani” (rowerowa), audycje Karoliny Głowackiej, „Transformacja”, czasami „OFFCzarek”, „Wieczór Radia TOK FM” i „Książka na głos” (20 minut to jednak za mało, jak dla mnie). Wszystko inne, to michnikowszczyzna do zrzygania…
    Ostatnio często słucham Polskiego Radia 24 – trochę sztywno, ale na poziomie, jak sądzę…

Skomentuj

